четвер, 18 вересня 2014 р.

Нові інформаційні технології в освіті: ЗА і ПРОТИ

Впровадження нових інформаційних технологій спостерігається в усіх галузях людської діяльності. Не виключенням є і освітня галузь.
Висловіть свою думку щодо доцільності впровадження їх в систему освіти та дайте відповідь на такі запитання:
1. Чи можна обійтись без комп'ютера в сучасному суспільстві?
2. Який чинник спричинив впровадження НІТ в освітню галузь?
3. Скільки часу в день людині потрібно проводити за комп'ютером?
4. Який вплив комп'ютерних технологій на свідомість людини?
5. Чому на лекціях потрібно робити записи в зошит, адже текст лекції доступний в електронному вигляді?
Придумайте своє запитання та запишіть його в коментарях цієї теми.

86 коментарів:

  1. В сучасному суспільстві не можна обійтися без комп"ютера. Оскільки комп"бтери спрощують роботу майже в усіх професіях, навіть у навчанні. Головним плюсом є їх комунікабельність (Планшети, ноутбуки) Технології розвиваються, а це означає що повинні удоконалюватися методи викладання навчального матеріалу, це зручно, актуально в плані навчання.
    Але важливо розділяти свой вільний і робочий час, не засиджуватись за комп"ютером в відео іграх, чи в інтернеті, тому що надмірне перебування за комп"ютером шкодить не тільки очам, а й здоров"ю.
    Вплив на кожну людину та на її свідомість абсолютно різна, в залежності скільки та чи інша людина проводить вільного часу за ПК.
    Хоч ми живемо в епоху розквіту технологій, потрібно важливі записи, практичні чи контрольні нотувати в старий надійний зошит!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Практично з усіма тезисами згодна, особливо з останнім. Адже сучасні технології в першу чергу залежні від електроенергії. Є електроенергія - є технології. Уявити собі тільки ситуацію, коли людство залишається без електроенергії. Що ж далі?
      Стосовно "комунікабельності" комп'ютерів, то ця характеристика властива людям, оскільки вказує на вміння людини швидко знаходити спільну мову з іншими людьми. А про комп'ютери варто говорити, що вони забезпечують комунікацію, тобто дають змогу здійснювати обмін інформацією. Таким чином, комп'ютер є засобом комунікації, а не суб'єктом.

      Видалити
  2. 1.Так можна, адже ніхто не буде забороняти зробити вам документ у письмовому вигляді на А4, чи нмлювати презентацію, чи написати базу даних.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Єдина відмінність у швидкості такої діяльності та зручності засобів створення. А якщо база даних складається з однотипних 1000 записів, різниця в яких лише дата, скільки потрібно часу щоб зробити такі записи? В комп'ютері можна автоматично виставити дату, а всі інші дані просто скопіювати, що робиться максимум за 2 хвилини. Тобто, ефективність роботи падає в рази.

      Видалити
  3. 2. НІТ допомгає пришвидшити та покращити навчання: наприклад показ якихось явищ допомагає зрозуміти фізику, георгафію, адже відео можна показати тільки комп'ютером, а не жестами.
    Учням можна показати цікаву презентацію. Учитель легше надрукувати плани і зберегти їх в електронному вигляді, для подальшого використання

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Який урок буде цікавішим: коли учитель показує відео з певним фізичним явищем чи показує його в реальності з використанням реального обладнання?

      Видалити
    2. Але ж не всі явища можна показати на уроці(наприклад,відео-екскурсія по трипільським пам'яткам України), і тим паче в нашій країні класи часто не укомплектовані цим обладнанням.

      Видалити
    3. Відповідь абсолютно правильна!

      Видалити
  4. 1. Так можна, хоч в нашому суспільстві, яке розвивається в напрямку повної комп'ютеризації це дуже важко, проте і досі є можливість писати документи від руки і користуватися друкованими джерелами інформації

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Звісно, повністю електронне життя і навчання неможливе. Проте, комп'ютер дає змогу швидше розвиватись суспільству, швидко отримувати потрібні дані, реагувати на події, що відбуваються у світі.

      Видалити
  5. Я вважаю що НІТ негативно впливає на навчання дітей, тому що вони не контролюють себе і багато часу витрачають на ігри та соціальні мережі.Також надмірне перебування за комп"ютером негативно впливає на зір. Також із розвитком НІТ у людей стало дуже поширеним таке явище як гіподинамія.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А хто дозволяє дитині гратись? Напевне, що не комп'ютер. Тому дорослі повинні контролювати роботу дитини за комп'ютером, блокувати негативні сайти, встановлювати пароль на ігри або ж взагалі видаляти.
      Про зір згодна, таки псує.

      Видалити
  6. 3.Комп’ютер допомагає нам в роботі, навчанні, адже пришвидшує виконання певних задач. Але й він робить нам «ведмежу послугу» - це і вплив на зір(його погіршення), гіподинамія(малорухливість) та проблема переходу суспільства в «комп’ютерну реальність». Звісно прогрес не стоїть на місці і, можливо, скоро людина вирішить ці проблеми, зараз же постає питання: Скільки часу в день людині потрібно проводити за комп'ютером?
    По-перше, цей час повинен бути якнайкоротшим.
    По-друге, через кожні 45 хвилин за комп’ютером треба робити перерву 15 хвилин (це має бути непрямий «масаж» очей і фізична вправа).
    По-третє, рекомендована тривалість роботи за комп’ютером в день 2 години

    ВідповістиВидалити
  7. 4. Давно було доведено, що комп'ютер впливає на підсвідомість людини. Це використовується в різних роликах та інтернет рекламах. Наприклад, зараз під час російського вторгнення в нашу країну, Росія використовувала різну термінологію, щоб приспати увагу населення. Нею майорів весь інтернет пострадянського простору. Результат відомий всім

    ВідповістиВидалити
  8. 5. Лекції потрібно записувати в зошит для того, щоб скоротити термін роботи за комп'ютером. Також, навіть, якщо студент не буде вчити лекцію, то пишучи її, він все одно щось то запам'ятає. Ще потрібно зважати, що зошит дає змогу використовувати його, без споживання електроенергії, невичерпний період

    ВідповістиВидалити
  9. Комп’ютер відіграє важливу роль в різних сферах суспільства: освіта, наука, промисловість, сільське господарство, побут та інші. У сфері освіти комп’ютер надає нам доступ до ВЕЛИЧЕЗНОЇ бібліотеки, яка надає інформацію(хоча не завжди правильну) у будь-який час. У сфері науки це і комп’ютерні моделі, і устаткування до наукових приладів(адронний колайдер), наприклад ось посилання на готову комп’ютерну модель опадів в Україні - http://www.gismeteo.ua/ua/map/599/ . Також комп’ютери автоматизують усі сфери виробництва у промисловості (наприклад, кондитерські фабрики, де устаткування виконує точно задану програму і при цьому автоматично виготовляє і фасує солодощі). У сільському господарстві за допомогою комп’ютерів проводять обрахунки, наприклад кількості врожаю, добрив, зважаючи на попередні засіви, а також виснаження певних грунтів, якоюсь культурою рослин. У побуті вбудовані в техніку комп’ютери(контролери) керують нею, наприклад, пральна машина виконує певну програму прання, яку ми обрали(в неї входить максимальна кількість обертів барабана в хвилину, час, кількість полоскань та інше).
    Отже, нові інформаційні технології посідають чільне місце у житті суспільства і наперед «забронювали важливі місця» у майбутньому. Мої запитання: На вашу думку, чи це максимум технологій, чи тільки початок їх розвитку?
    З якою галуззю буде пов’язаний прорив у інформаційних технологіях?
    Чи доцільно збільшувати використання інформаційних технологій в освіті?

    ВідповістиВидалити
  10. 1. На мою думку для того щоб жити, працювати і розвиватися в сучасному суспільстві потрібно мати компютер адже більша частина людської діяльності на сьогоднішній день пкомпютеризована. Людина, яка не має компютера просто втратить звязок із сучасним суспільством.

    ВідповістиВидалити
  11. 2. Інформація подана з використанням НІТ набагато цікавіша ніж подана в традиційному вигляді, тому вона краще сприймаєтся та запамятовуєтся.

    ВідповістиВидалити
  12. 3. Я вважаю що це індивідуальна характеристика людини. Час роботи залежить від того, що саме ви робите за компютером. Якщо ви за ним працюєте, то ваш мозок постійно сприймає та обробляє велику кількість інформації, тому як і центральному процесору йому потрібно через деякі проміжки часу "охолоджуватись". Також кількість роботи на день повина бути обмеженою, щоб не перевантажувати мозок. Також постійна довготривала робота за компютером може погіршити зір, а малорухливий спосіб життя також погіршує стан здоровя. Розваги (фільми, ігри, серфінг) хоч менше навантажують мозок, але також повинні бути обмеженими. Я вважаю, що максимальний час безперервної роботи за компютером не має перевищувати 2 годин, найкраще всього 1 годину.

    ВідповістиВидалити
  13. Оксана Поліщук29 вересня 2014 р. о 10:36

    3. На мою думку, за комп"ютером людині потрібно проводити дуже мало часу через те, що псується зір та може з"явитися "комп"ютерна залежність", яка на даний час досить розповсюджена серед молоді, крім того не мало важливим єявляється шкідливий вплив електромагнітного опромінення.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Вплив опромінення в тому випадку, якщо Ви працюєте за CRT-монітором. Чи не так?

      Видалити
  14. Оксана Поліщук29 вересня 2014 р. о 10:49

    4. Я вважаю, що вплив комп"ютерних технологій на свідомість людини є досить суттєвим і різким. Через новітні комп"ютерні технології людина може не розрізняти реальний та віртуальний світ, і тому виникають психічні розлади, такі як роздвоєння особистості та сприйняття реального світу як віртуальний.

    ВідповістиВидалити
  15. 1. Наше сучасне життя неможливо уявити без комп’ютера. Будь-яка людина на сьогоднішній день знайома з цим поняттям. Багато професій навіть не з’явилися б, якби людина не створила електронно-обчислювальну техніку. З розвитком технологій і в ході промислової революції, людство зробило величезний крок вперед у всіх сферах життя і наукових дослідженнях. Все це, в кінцевому підсумку, призвело до появи техніки, здатної ефективно замінити деякі можливості людського розуму. В ході розвитку комп’ютерів з’явилася ще й робототехніка, яка замінила важку людську працю в багатьох галузях промислового виробництва та будівництва. Таким чином, можна зробити висновок про те, що комп’ютери і подібна складна техніка увійшли в наше життя настільки глибоко, наскільки це можливо і на даний момент життя без комп'ютера неможливе.
    2. На мою думку, впровадженню НІТ в освітню галузь сприяло розуміння того, що діти краще сприймають інформацію, яка ілюстрована; краще розуміють суть явищ, коли не лише чують про них, а коли розповідь ілюстрована відеороликом чи картинкою по змісту .
    3. Як на мене, то 2-3 години цілком нормально проводити за комп'ютером.
    4. Вплив комп'ютерних технологій на свідомість людини є дуже суттєвою та помітною. Адже за допомогою комп'ютерних технологій людина пізнає багато нового, полегшує собі життя, за допомогою певних комп'ютерних винаходів; розважається.
    5. Ще давно було відомо, що коли людина конспектує, то певна інформація запам'ятовується набагато швидше та якісніше, ніж коли вона просто переглядає слайди презентації або чує її.

    ВідповістиВидалити
  16. 1. В сучасному світі жодна сім'я не може обійтися без комп'ютера. Комп'ютерні технології настільки щільно злилися з нашим повсякденним життя, що ми ,часом,вважаємо, що кожна людина повинна володіти комп'ютером на рівні впевненого користувача. Без сумніву, комп'ютер - це ще один друг людини, крім собаки. Він увійшов в наше життя так глибоко, як можливо це на даний час. Тому можна зробити висновок, що комп'ютер є невід'ємною частиною нашого життя, який допомагає нам в різних сферах життєдіяльності.
    2.Я вважаю, що впровадженню НІТ в освітню галузь сприяло те, що інформація, яка подається в ілюстрованому вигляді набагато цікавіша, її краще розуміють діти. НІТ допомагає покращити навчання, а також показати досліди без реальних реактивів.
    3. На мою думку, людина повинна проводити за комп'ютером дуже мало часу, тому зо псується зір, а також можуть виникнути проблеми зі спиною. Дві години буде достатньо, щоб провести за комп'ютером.
    4. Вплив комп'ютерних технологій дуже різкий і помітний. Людина може не помічати чіткої межі між реальністю і віртуальним світом. Але комп'ютерні технології потрібні нам для пізнання світу, також для пошуку інформації, і ми можемо використовувати їх у розважальних цілях.
    5. Тому що, якщо людина пише, то якийсь відсоток інформації вона вже повинна запам'ятати, а електронний вигляд вона може навіть і не прочитати.

    ВідповістиВидалити
  17. По суті, в сучасному суспільстві не можна обійтись без комп'ютера. Він став невід'ємною частиною життя кожного з нас. Але багато залежить від того чим займається людина. Наприклад, програміст ніяк не обійдеться без комп'ютера, а от звичайний селянин, який має невеличке господарство не потребує комп'ютера. Все що йому потрібно- це земля, знаряддя праці і гарна погода.
    Впроводженню НІТ в освітню галузь, на мою думку, посприяло те, що інформація на даному етапі розвитку людства- найбільша цінність. Той, хто володіє інформацією - володіє світом. Люди повинні це розуміти ще з дитинства.
    Людина повинна проводити за комп'ютерм не більше 3 годин на день для того аби не чинити негативний вплив на своє здоров'я. Але, кожен з нас повинен визнати, що цей ліміт у нас перевищений мінімум у 2 рази.
    Вплив комп'ютерних технологій на людину різний. Може бути як позитивним, так і негативним. Людина сама повина контролювати цей вплив, усвідомлювати, що комп'ютерний світ - нереальний і тверезо оцінювати все, що відбувається навколо.
    Коли людина записує лекцію частина матеріалу залишається в пам'яті, написаний своєю рукою матеріал буде не так важко вчити на практичне заняття+ не у всіх є доступ до електронного варіанту лекції.
    запитання: які, на вашу думку, зміни в НІТ чекають на нас у майбутньому?

    ВідповістиВидалити
  18. 1. Комп'ютер настільки міцно оселився в нашому житті, що дaвно став частиною всього, що ми робимо.Якщо потрібно написати реферат, ми друкуємо за допомогою комп'ютера, будь-яку інформацію ми шукаємо в Інтернеті за допомогою комп'ютера. На мою думку комп'ютер є невід'ємною частиною нашого життя.
    2. На мою думку, впровадженню НІТ в освітню галузь сприяло очевидне того, що краще ми сприймаємо ілюстровану інформацію.
    3. За даними досліджень доведено, що загальна втома організму в дорослого проявляється через 4 години праці за комп'ютером, у підлітка за 2,5 - 3 години.
    4. Комп'ютерні технології вчиняють досить значний вплив на стан психіки людей, стереотипи їх поведінки в суспільстві та особистому житті, на їхні моральні норми та духовні цінності.
    5. Під час лекцій ми сприймаємо інформацію на слух та записуємо, експериментами було доведено, що під час записування інформації, сприйнятої на слух, людина краще запам'ятовує та усвідомлює почуте, ніж " набір букв " на папері.

    ВідповістиВидалити
  19. Дмитро Габрись 1. Хоча компютери і займають провідну роль у нашому житті, але життя без нього можливе і набагато краще. Без компютерів нація буде здоровіша і міцніша. Якщо подивитись на сучаних дітей,більша частина з них проводить 5-6 год за компютером, що є дуже шкідливим для них. Саме через це діти робляться малорухливими, внаслідок чого часто хворіють.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, проте роботу за комп'ютером можна зробити ефективною і якщо нормувати час роботи, то шкоди здоров'ю не буде.

      Видалити
  20. 1)Нашу сучасне життя неможливо уявити без комп’ютера. Будь-яка людина на сьогоднішній день знайомий з цим поняттям. Багато професій навіть не з’явилися б, якби людина не створив електронно-обчислювальну техніку. З розвитком технологій і в ході промислової революції, людство зробило величезний крок вперед у всіх сферах життя і наукових дослідженнях. Все це, в кінцевому підсумку, призвело до появи техніки, здатної ефективно замінити деякі можливості людського розуму. В ході розвитку комп’ютерів з’явилася ще й робототехніка, яка замінила важкий людська праця в багатьох галузях промислового виробництва та будівництва.
    Таким чином, можна зробити висновок про те, що комп’ютери і подібна складна техніка увійшли в наше життя настільки глибоко, наскільки це можливо. Сучасне людство перебуває в залежності від комп’ютерів, інтернету та електронних пристроїв.
    2)На мою думку, впровадженню НІТ в освітню галузь сприяло розуміння того, що діти краще сприймають інформацію, яка ілюстрована; краще розуміють суть явищ, коли не лише чують про них, а коли розповідь ілюстрована відеороликом чи картинкою по змісту .
    3)Я вважаю, що не більше 2 годин
    4) Комп'ютер досить сильно впливає на свідомість людини. Через новітні комп"ютерні технології людина може не розрізняти реальний та віртуальний світ, і тому виникають психічні розлади, такі як роздвоєння особистості та сприйняття реального світу як віртуальний.
    5)Зазвичай всі лекції та всі питання намагаються відшукувати в мережі Інтернет, але коли людина щось записує та конспектує, то така інформація краще запам'ятовується!

    ВідповістиВидалити
  21. 1)Комп'ютерна техніка в сучасному світі досягла найбільшого розвитку. Технології, основним компонентом яких є комп’ютер, проникають практично в усі сфери людської діяльності. Комп'ютерні технології використовуються майже скрізь: у виробництві, промисловості, видавництвах і великих бібліотеках, у парламентах і міністерствах, у банках і на складах, у системах зв’язку і системах управління транспорту, у податкових інспекціях і у сфері розваг тощо. Тепер практично неможливо уявити сучасний офіс без повсякденного і широкого застосування комп’ютерних технологій. Необхідним атрибутом кожного працівника майже в кожній професії є комп'ютер. Таким чином,важко уявити сучасне суспільство без комп'ютерної техніки.
    2)На мою думку, впровадженню НІТ в освітню галузь сприяло розуміння того,що інформація,яку представляють у вигляді різних ілюстрацій ,краще сприймається і запам'ятовується учнями або студентами.
    3)Дозволяється перебувати за комп'ютером не більше 3 годин протягом дня. Якщо ж немає можливості обмежити час роботи і дотримуватися цих нормативів, то потрібно хоча б постаратися рівномірно розподілити навантаження. Щогодини потрібно відриватись від монітора, робити невелику перерву (хвилин 10-15). Дітям до 6 років можна перебувати за монітором комп'ютера не більше ніж 10-15 хвилин, дітям 7-8 років можна перебувати біля монітора максимум 35-40 хвилин на день, дітям 9-11 років можна дозволити це задоволення на годину-півтори.
    4) Вплив комп'ютерних технологій на людину різний. Може бути як позитивним, так і негативним. За допомогою комп'ютерних технологій ми шукаємо інформацію,дізнаємось щось цікаве про світ,в той же час,шукаючи певну інформацію людина проводить багато часу перед монітором комп'ютера,що призводить до шкоди здоров'ю людини.
    5)Під час конспектування людина запам'ятовує певну частину інформації, а також під час підготовки до практичного заняття не потрібно шукати інформацію в Інтернеті тому,що вона вже написана в лекційному зошиті.
    Яка основна мета нових інформаційних технологій(НІТ)?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Основна - допомогти людині здійснити ту чи іншу діяльність швидше та ефективніше.)))

      Видалити
  22. В сучасному житті суспільства такі поняття як розвиток і компютер майже не роздільні, компютерні технології настільки проникли в наше життя що ми вже не уявляємо без них свого існування. За компютом ми проводимо майже весь свій вільний час. Компютерні технології допомагають у навчанні особливо студентам. На даному етапі розвитку суспільства люди почали заробляти гроші в інтернеті задопомогою компютера. Прикладом можуть бути Бінарні аукціони і Форекс. Є такі системи в яких зарабляють гроші від потужності твоєї відеокарти. Так що компютерні технології ввійшли у всі сфери нашого життя і міцно там закріпилися. І зараз це одна із найважливіших потреб людства мати компютер.!!!!

    ВідповістиВидалити
  23. По суті, в сучасному суспільстві не можна обійтись без комп'ютера. Він став невід'ємною частиною життя кожного з нас. Але багато залежить від того чим займається людина. Наприклад, програміст ніяк не обійдеться без комп'ютера, а от звичайний селянин, який має невеличке господарство не потребує комп'ютера. Все що йому потрібно- це земля, знаряддя праці і гарна погода.
    Впроводженню НІТ в освітню галузь, на мою думку, посприяло те, що інформація на даному етапі розвитку людства- найбільша цінність. Той, хто володіє інформацією - володіє світом. Люди повинні це розуміти ще з дитинства.
    Людина повинна проводити за комп'ютерм не більше 3 годин на день для того аби не чинити негативний вплив на своє здоров'я. Але, кожен з нас повинен визнати, що цей ліміт у нас перевищений мінімум у 2 рази.
    Вплив комп'ютерних технологій на людину різний. Може бути як позитивним, так і негативним. Людина сама повина контролювати цей вплив, усвідомлювати, що комп'ютерний світ - нереальний і тверезо оцінювати все, що відбувається навколо.
    Коли людина записує лекцію частина матеріалу залишається в пам'яті, написаний своєю рукою матеріал буде не так важко вчити на практичне заняття+ не у всіх є доступ до електронного варіанту лекції.
    запитання: як, на вашу думку, НІТ можуть використовувати педагоги для підготовки уроку??

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Чий вислів ви наводите у своєму дописі "Той, хто володіє інформацією - володіє світом"?
      Відповідь на Ваше питання: напрямів використання насправді так багато, що описати все дуже складно одним повідомленням. Але найпростіший і найпопулярніший на сьогодні є підготовка презентацій, використання мультимедійного проектора, комп'ютера.

      Видалити
  24. 1)Нашу сучасне життя неможливо уявити без комп’ютера. Будь-яка людина на сьогоднішній день знайомий з цим поняттям. Багато професій навіть не з’явилися б, якби людина не створив електронно-обчислювальну техніку. З розвитком технологій і в ході промислової революції, людство зробило величезний крок вперед у всіх сферах життя і наукових дослідженнях. Все це, в кінцевому підсумку, призвело до появи техніки, здатної ефективно замінити деякі можливості людського розуму. В ході розвитку комп’ютерів з’явилася ще й робототехніка, яка замінила важкий людська праця в багатьох галузях промислового виробництва та будівництва.
    Таким чином, можна зробити висновок про те, що комп’ютери і подібна складна техніка увійшли в наше життя настільки глибоко, наскільки це можливо. Сучасне людство перебуває в залежності від комп’ютерів, інтернету та електронних пристроїв.
    2)На мою думку, впровадженню НІТ в освітню галузь сприяло кращому сприйманю інформації учнями та студентами, оскільки застосування відеороликів, презентацій дозволяє працювати не лише слухові а і зрові пам*яті.
    3. На мою думку, все залежить від обставин, наскільки твоя робота залежить від комп'ютера, є люди в яких вся діяльність построїна на роботі з комп'ютером, але я думаю не потрібно сидіти за комп'ютером більше 3 годин у день.
    4. Комп'ютер досить сильно впливає на свідомість людини. Через новітні комп"ютерні технології людина може не розрізняти реальний та віртуальний світ, і тому виникають психічні розлади, такі як роздвоєння особистості та сприйняття реального світу як віртуальний.
    5. Коли людина пише, вона краще сприймає матеріал, усвідомлює його та запам'ятовує.

    ВідповістиВидалити
  25. Впровадження нових інформаційних технологій є дуже важливим у нашому суспільстві.
    1.Наше сучасне життя неможливо уявити без комп'ютера.
    2.Впроводження НІТ в освітню галузь спричинило краще освоєння інформаційних знань, допомогло розвитку нових здібностей пов'язаних з комп'ютером.
    3.На мою думку людині потрібно проводити за комп'ютером не більше трьох годин, але на сьогоднішній день кількість годин набагато більша.
    4.Вплив комп'ютерних технологій на свідомість людини дуже сильний.
    5.На мою думку потрібно все записувати на лекціях, це допомагає краще запам'ятати матеріал і усвідомити його зміст.
    Чим саме нові інформаційні технології такі важливі?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Важливі тим, що допомагають людині. Адже важливо навчатись та працювати? Так. А ще краще, якщо цю діяльність робити швидше, краще, ефективніше.

      Видалити
  26. 1.В сучасному суспільстві важко обходитись без комп'ютера, оскільки він задовольняє потреби людини. За допомогою комп'ютера людина виходить в мережу Інтернет, і там шукаю потрібну їй інформацію, або може працювати не виходячи з дому, спілкуватися з друзями, проводити своє дозвілля слухаючи музику чи іграти у різноманітні ігри. Комп'ютери потрібни у різних видах діяльності людини, наприклад, широко використовують комп'ютерну систему управління літаками, кораблями, напором води в дамбах тощо. Тобто на даному етапі життя комп'ютери відіграють важливу роль у житті людини.
    2. НІТ впровадили в освітню галузь, для того, щоб учні чи студенти краще засвоювали подану їм інформацію за допомогою зорового сприйняття.
    3.На мою думку, за комп'ютером людині потрібно проводити 2.-3 години в день.
    4. Комп'ютерні технологію досить сильно впливають на свідомість людини. Негативний її вплив проявляється в тому, що людина може не розрізняти реальний та віртуальний світ.
    5. Для того щоб краще запам'ятати інформацію. І бувають деякі ситуації, коли людина не мала доступ до електроного варіанту лекції.
    Який найбільший недолік НІТ?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Як на мене, то найбільшим недоліком є все ж таки вплив на здоров'я людини.

      Видалити
  27. Доброго дня!
    1. Зважаючи на рівень соціальнот життя, впевнена, що буть-хто скаже що життя без комп'ютеру не можливе. В наш час елементарні знання комп'ютерних технологій є обов'язковими. Без цих знань, повноцінне функціонування буде затрудненим. Знання ІТ потрібні в повсякденному житті. Інтернет, соціальні мережі, і так далі, впевнена, що майже кожен може дати визначення цим поняттям. щоб правильно володіти всією доступною інформацією і мережі інтернет, знання ПК потрібні.
    2. Всі блага ІТ полегшують сприймання інформації, та дають розширенний доступ до них. Нам, як педагогам, це дуже важливо, адже, ми повинні не тільки самі володіти інформацією, а й правидьно, доступно доносити її до своїх учнів.
    3. Я гадаю, що загально прийнятою нормою проводження часу за комп'ютером це 2-3 години. Але зазвичай цією нормою нехтують.
    4. Без сумніву, ІТ впливають, як на всідомість людини, так і на її життя. Вплив може бути як позитивним (додаткова іформація, робота з текстовими документами і т.д), так і негативним ( втрата почуття реального і віртуально, залежність від благ ІТ).
    5. звичайно потрібно писати в лекцію в зошит, ане користуватись нею в електронному вигляді. Записуючи, в людини, відбувається краще сприйняття інформації та запам'ятовування її на більший час, ніж при елементарному читанні.
    Моє запитання:
    Порадьте, що потрібно для кращого сприйнняття дисципліни "НІТ та ТЗН". Які зусилля для цього потрібні? Чи треба якесь додаткове самостійне опрацювання лекцій та лабораторних робіт?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Запитання зовсім не по темі обговорення. Проте, відповідь дуже проста: головне ходити на лекції (для сприйняття кожна лекція подається з презентаціями) та лабораторні роботи і виконувати їх.

      Видалити
  28. 1. Ha мою думку у наш час компютер - це необхідність, тому що сучасне життя не можливе без компютера, майже уся робота вимагає сучасної техніки.
    2. Чинник який спричинив впровадженню НІТ в освітню галузь це те що діти краще сприймають інформацію, яка ілюстрована.
    3.На мою думку людина може проводити за комп 'ютером 3-4 години на добу.
    4. Порушення візуального сприйняття: неясність зору на дальній відстані відразу після роботи за комп'ютером («завіса перед очима»); неясність зору на близькій відстані (зображення на екрані погано фокусується); неясність зору посилюється протягом дня; двоїння в очах; окуляри стають «слабкими »(необхідність зміни очок), головні болі, повільна рефокусіровка; косоокість. Погіршення зосередженості та працездатності (дуже часто виявляється наслідком візуальних порушень): неможливість сконцентруватися протягом тривалого часу; дратівливість під час і після роботи; втрата робочої точки на екрані, пропуски рядків, слів, введення повторних рядків; помилки при заповненні колонок («непопадання» ), перестановка слів або цифр місцями.
    5. На лекціях потрібно робити записи в зошит для кращого запам’ятовування інформації.

    ВідповістиВидалити
  29. 1.Я вважаю, що у сучасному суспільстві неможливо обійтися без комп'ютера. Комп'ютери використовуються майже в усіх галузях суспільного життя людини. З науково – технічним розвитком зросла роль комп'ютера і у навчальному процесі. Тому комп'ютер є невід’ємною складовою життя людини.
    2. На мою думку,чинником впровадження НІТ в освітню галузь стало те,що інформаційні технології є потужним засобом підвищення ефективності організації навчального процесу.
    3.В день людина повинна проводити за комп'ютером не більше 2 год.
    4.Комп'ютерні технології здійснюють як позитивний,так і негативний вплив на свідомість людини. Позитивним є те,що людина працюючи за комп'ютером розвивається та вдосконалює свої здібності,а негативним є те,що комп'ютер викликає залежність і сприяє неповноцінному розвитку особистості.
    5. Ведення записів на лекціях поліпшує увагу й спостережливість, сприяє кращому запам’ятовуванню, дає змогу економити час при повторенні вивченого та підвищує рівень мовної культури.
    Чому,на вашу думку, переважна більшість молоді використовує комп'ютерні технології у розважальних цілях,а не для навчання?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. "Чому,на вашу думку, переважна більшість молоді використовує комп'ютерні технології у розважальних цілях,а не для навчання?"

      Тому що розважатись завжди простіше ніж навчатись)))))

      Видалити
  30. 1.Без комп'ютера не можна обійтися в сучасному суспільстві! Інфомаційні технології займають центральне місце в процесі розвитку суспільства, його системи освіти і культури.Робота з комп’ютерною технікою передбачає оволодіння певною системою знань, умінь та навичок.
    2.Впровадження НІТ в освітню галузь може пришвидшити та покращити навчання показуючи презентації, відео! Діти крще засвоюють і побачене і почуте!
    3.За комп'ютером людина має проводити не більше 2-3 годин.
    4.Погіршується зір, людина втрачає почуття реальності.
    5.Я вважаю що коли ми чуємо, бачимо та щей записуємо інформацію в зошит, то запам'ятовування та сприймання інформаціїї відбувається на багато краще!!!
    Запитання: які напрями застосування компютерних технологій у навчальних закладах?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. "Які напрями застосування комп'ютерних технологій у навчальних закладах?"
      В першу чергу це, звісно, організація навчального процесу, що включає в себе інші додаткові напрями, а саме такі як автоматизація обробки документації, створення освітнього інформаційного середовища, використання ТЗН під час проведення занять, тощо. Цей список напрямів можна продовжувати дуже довго, оскільки напрямів використання НІТ є безліч.

      Видалити
  31. 1. Комп'ютер настільки міцно оселився в нашому житті, що дaвно став частиною всього, що ми робимо.Якщо потрібно написати реферат, ми друкуємо за допомогою комп'ютера, будь-яку інформацію ми шукаємо в Інтернеті за допомогою комп'ютера. На мою думку комп'ютер є невід'ємною частиною нашого життя.
    2. Впроводженню НІТ в освітню галузь, на мою думку, посприяло те, що інформація на даному етапі розвитку людства- найбільша цінність. Той, хто володіє інформацією - володіє світом. Люди повинні це розуміти ще з дитинства.
    3. На мою думку, людина повинна проводити за комп'ютером дуже мало часу, тому зо псується зір, а також можуть виникнути проблеми зі спиною. Дві години буде достатньо, щоб провести за комп'ютером.
    4.Вплив комп'ютерних технологій на людину різний. Може бути як позитивним, так і негативним. Людина сама повина контролювати цей вплив, усвідомлювати, що комп'ютерний світ - нереальний і тверезо оцінювати все, що відбувається навколо.
    5.Лекції потрібно записувати в зошит для того, щоб скоротити термін роботи за комп'ютером. Також, навіть, якщо студент не буде вчити лекцію, то пишучи її, він все одно щось то запам'ятає. Ще потрібно зважати, що зошит дає змогу використовувати його, без споживання електроенергії, невичерпний період

    ВідповістиВидалити
  32. 1. Компютер є дуже важливим в нашому житті. Адже за його допомоги ми друкуємо тексти, готуємось до семінарів готуючи презентації, шукаємо потрібну нам інформацію.
    2. На мою думку, інформація подана з використанням НІТ набагато краще запамятовується, ніж інформація. яка подана в традиційному вигляді,
    3. За компютером потрібно проводити якнайменше часу. тому що він шкодить нашому здоровю.
    4. Компютер викликає залежність, особливо соц. мережі.
    5. Лекції потрібно записувати в зошит, тому що як відомо, коли людина пише вона краще запамятовує.

    ВідповістиВидалити
  33. За інформаційні технології)))

    ВідповістиВидалити
  34. 1. Ні, дуже вклика кількість процесів залежить від компютера в сьогоднішні дні.
    2. Оскільки на НІТ можна дізнатись та отримати навички для роботи з компютером.
    3. Не більше 3 годин в день.
    4. Єдинна небезпека інтернету це сильна від нього залежність
    5. Щоб краще їх засвоювати.

    ВідповістиВидалити
  35. 1. В наш час ми вже не можемо обійтися без комп'ютера, оскільки, дуже залежимо від нього: готуємось до уроків спілкуємось в соц.мережах дізнаємось новини.
    2. Впроводження НІТ спричинило краще засвоєння інформаційних знань, допомагає розвинути нові здібності пов'язані з комп'ютерними технологіями.
    3. Все індивідуально, проте, потрібно знати що надмірне перебування за коп'ютером шкодить здоров 'ю.
    4. Звичайно ІТ мають вплив на людську свідомість.
    5. Томущо, виробляється зорова пам'ять і ми краще запамятовуєма матеріал.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ви писали "4. Звичайно ІТ мають вплив на людську свідомість."

      Як саме це виявляється у поведінці людини?

      Видалити
  36. 1. Наше сучасне життя неможливо уявити без комп’ютера. Будь-яка людина на сьогоднішній день знайома з цим поняттям. Багато професій навіть не з’явилися б, якби людина не створила електронно-обчислювальну техніку. З розвитком технологій і в ході промислової революції, людство зробило величезний крок вперед у всіх сферах життя і наукових дослідженнях. Все це, в кінцевому підсумку, призвело до появи техніки, здатної ефективно замінити деякі можливості людського розуму. В ході розвитку комп’ютерів з’явилася ще й робототехніка, яка замінила важку людську працю в багатьох галузях промислового виробництва та будівництва. Таким чином, можна зробити висновок про те, що комп’ютери і подібна складна техніка увійшли в наше життя настільки глибоко, наскільки це можливо і на даний момент життя без комп'ютера неможливе.
    2. На мою думку, впровадженню НІТ в освітню галузь сприяло розуміння того, що діти краще сприймають інформацію, яка ілюстрована; краще розуміють суть явищ, коли не лише чують про них, а коли розповідь ілюстрована відеороликом чи картинкою по змісту .
    3. Як на мене, то 2-3 години цілком нормально проводити за комп'ютером.
    4. Вплив комп'ютерних технологій на свідомість людини є дуже суттєвою та помітною. Адже за допомогою комп'ютерних технологій людина пізнає багато нового, полегшує собі життя, за допомогою певних комп'ютерних винаходів; розважається.
    5. Ще давно було відомо, що коли людина конспектує, то певна інформація запам'ятовується набагато швидше та якісніше, ніж коли вона просто переглядає слайди презентації або чує її.

    ВідповістиВидалити
  37. 1. Сучасний світ не можливий без комп'ютерів і різних соц. мереж. На даний час на суспільство впливають різні інформаційні тхнології. Інформаційні технології утворюють інформаційний простір...
    3.Дозволено сидіти за комп'ютером не більше 1,5-2 годин в день... і через кожних 15 хвилин робити перерву..

    ВідповістиВидалити
  38. 1. В сучасному суспільстві життя без комп'ютера неможливе, оскільки він становить невід'ємну частину існування кожної людини.
    2. Впровадження НІТ в освітню галузь спричинило:
    - недостатнє запам'ятовування інформації на уроках;
    - неуважність дітей;
    - незацікавленість до певних предметів;
    - необхідність подання об'ємної інформації за короткий термін часу;
    - необхідність виконання великої кількості роботи при обмеженому часі.
    3. За комп'ютером людині потрібно проводити якнайменше ( приблизно 2 години ) часу тому, що він має дуже шкідливий вплив на здоров'я.
    4. Вплив комп'ютерних технологій на свідомість людини дуже різноманітний.
    5. На лекціях потрібно робити записи в зошитах тому, що це сприяє кращому запам'ятовуванню інформації.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ви писали "4. Вплив комп'ютерних технологій на свідомість людини дуже різноманітний."
      Уточніть відповідь або наведіть приклад хоча б одного такого впливу.

      Видалити
  39. за нові інформаційні технології!

    ВідповістиВидалити
  40. 1. Наше сучасне життя неможливо уявити без комп’ютера. Будь-яка людина на сьогоднішній день знайома з цим поняттям. Багато професій навіть не з’явилися б, якби людина не створила електронно-обчислювальну техніку. З розвитком технологій і в ході промислової революції, людство зробило величезний крок вперед у всіх сферах життя і наукових дослідженнях. Все це, в кінцевому підсумку, призвело до появи техніки, здатної ефективно замінити деякі можливості людського розуму. В ході розвитку комп’ютерів з’явилася ще й робототехніка, яка замінила важку людську працю в багатьох галузях промислового виробництва та будівництва. Таким чином, можна зробити висновок про те, що комп’ютери і подібна складна техніка увійшли в наше життя настільки глибоко, наскільки це можливо і на даний момент життя без комп'ютера неможливе.
    2. На мою думку, впровадженню НІТ в освітню галузь сприяло розуміння того, що діти краще сприймають інформацію, яка ілюстрована; краще розуміють суть явищ, коли не лише чують про них, а коли розповідь ілюстрована відеороликом чи картинкою по змісту .
    3. Як на мене, то 2-3 години цілком нормально проводити за комп'ютером.
    4. Вплив комп'ютерних технологій на свідомість людини є дуже суттєвою та помітною. Адже за допомогою комп'ютерних технологій людина пізнає багато нового, полегшує собі життя, за допомогою певних комп'ютерних винаходів; розважається.
    5. Ще давно було відомо, що коли людина конспектує, то певна інформація запам'ятовується набагато швидше та якісніше, ніж коли вона просто переглядає слайди презентації або чує її.

    ВідповістиВидалити
  41. Я ЗА нові інформаційні технології, оскільки людину без компютера на даний час уявити важко. За допомогою компютерів можна знайти певну інформацію, або створити певний документ.Також компютер допомогає в обробленні певної інформації. Для перегляду певного відео, або для прослуховування певних звукозаписів ми використовуємо компютер. Вдень за компютером бажано проводити не більше двох годин. Проте, записувати на лекціях певну інформацію потрібно в зошити, адже це сприяє кращому запамятовуванню певної інформації.

    ВідповістиВидалити
  42. 1. Комп'ютер - частина нашого життя! За допомогою комп'ютера та доступу до мережі Інтернет ми можемо отримати будь-яку інформацію , яку нам потрібна. На мою думку без комп'ютера в сучасному житті не обійтися.
    2. Розвиток суспільства на сучасному етапі характеризується великим інформаційним потоком. Інформатизація є об'єктивним процесом у всіх сферах людської діяльності, у тому числі й освіті. Під впливом нових інформаційних технологій - комп'ютерних і комунікаційних - створюються сучасні інноваційні освітні технології. Інформатизація освіти як один із найважливіших засобів реалізації реформи системи загальної шкільної освіти та переходу до нових особистісно-орієнтованих технологій навчання є для України нагальною потребою.
    3)Щоб найбільше знизити навантаження на сітківку очей в період перебування з комп’ютером, необхідно суворо дотримуватися деяких правил. По-перше, монітор має бути розташований на відстані 70 -ти см від очей таким чином, щоб дивлячись прямо на нього, ви могли бачити його верхній край. По-друге, при установці монітора необхідно звернути увагу на відсутність відблисків на екрані, не важливо, від природного або штучного освітлення вони утворюються. Також потрібно не забувати, що не бажано працювати за монітором більше 30 – ти хвилин, необхідно давати відпочинок очам кожні півгодини.
    4)овий тип психопатології?
    З удосконалюванням комп'ютерів удосконалювалися й гри, залучаючи
    усе більше й більше людей. На сьогоднішній день комп'ютерна техніка досягла
    такого рівня розвитку, що дозволяє програмістам розробляти дуже реалістичні
    ігри з гарним графічним і звуковим оформленням.
    5)Є багато різних думок про студентські конспекти лекцій. Дехто вважає, що записи лекцій не обов'язкові, навіть непотрібні, коли є підручник. Інші дотримуються й такої думки, що квапливі записи поширюють неграмотність студентів тощо.

    Наш досвід і спостереження за педагогічною діяльністю інших викладачів показують, що до оцінки запису лекцій студентами слід підходити з інших позицій. Є підручник чи немає — це скоріше питання організаційне, а на записи лекцій слід дивитись як на невід'ємний елемент навчального процесу. Студент слухає, вдивляється, задумується, записує — все це канали і засоби сприймання та осмислення матеріалу. До того ж всі ці елементи між собою органічно пов'язані. Те, що студент чує і бачить, аналізується і фіксується на папері.

    ВідповістиВидалити
  43. 1) в сучасному світі стало неможливим не використовувати комп. технології
    2) тому що потрібно іти в ногу з часом у всіх галузях
    3) скільки потрібно для виконання завдання,але в межах розумного
    4) ми не можемо уявити своє життя без комп'ютера
    5) потрібно конспектувати для кращого засвоєння матеріалу

    ВідповістиВидалити
  44. 1. Чи можна обійтись без комп'ютера в сучасному суспільстві?
    Ні, однозначно не може. Ви спитаєте ЧОМУ? Суспільство постійно йде вперед і прогресує. Те,як ми зараз "залежні" від комп'ютерів, це на мою думку початковий етап, його використання. Якщо подивитися навкруги, на дітей, з самого дитинства вони бачать, як батьки використовують комп'ютер і в свою чергу наслідують, але вже частіше..
    2. Який чинник спричинив впровадження НІТ в освітню галузь?
    Чинник, того, що сучасну молодь не можна нічим іншим зацікавити. На жаль, вже і це скоро не буде сприйматися з цікавісстю..
    3. Скільки часу в день людині потрібно проводити за комп'ютером?
    Я вважаю, що не більше 1-1.5 години...хоча сама сиджу більше. Це залежність, ти розумієш, що вже час вставати, а не можешь зупинитися. При цьому ми за компютером не робимо, якихось важливих справ, просто, на вітер витрачаємо свій час..
    4. Який вплив комп'ютерних технологій на свідомість людини? Як я вже написала на попереднє питання, ми розуміємо, але нічого зробити не можемо, це начебто гіпноз.
    5. Чому на лекціях потрібно робити записи в зошит, адже текст лекції доступний в електронному вигляді?
    Мене так вчили батьки і вчителі, так і я вчу своїх дітей в школі - треба все писати. Людина найбільше сприймає і запам'ятовує інформацію та матеріал коли пише, працює моторика руки, а також зорова пам'ять.

    Я би додала питання: Як би у Вас була можливість зробити все, як би ви захистили(або навпаки) сучасну молодь від рекламної компанії в інтернеті?

    ВідповістиВидалити
  45. 1. Чи можна обійтись без комп'ютера в сучасному суспільстві?
    Ні, однозначно не може. Ви спитаєте ЧОМУ? Суспільство постійно йде вперед і прогресує. Те,як ми зараз "залежні" від комп'ютерів, це на мою думку початковий етап, його використання. Якщо подивитися навкруги, на дітей, з самого дитинства вони бачать, як батьки використовують комп'ютер і в свою чергу наслідують, але вже частіше..
    2. Який чинник спричинив впровадження НІТ в освітню галузь?
    Чинник, того, що сучасну молодь не можна нічим іншим зацікавити. На жаль, вже і це скоро не буде сприйматися з цікавісстю..
    3. Скільки часу в день людині потрібно проводити за комп'ютером?
    Я вважаю, що не більше 1-1.5 години...хоча сама сиджу більше. Це залежність, ти розумієш, що вже час вставати, а не можешь зупинитися. При цьому ми за компютером не робимо, якихось важливих справ, просто, на вітер витрачаємо свій час..
    4. Який вплив комп'ютерних технологій на свідомість людини? Як я вже написала на попереднє питання, ми розуміємо, але нічого зробити не можемо, це начебто гіпноз.
    5. Чому на лекціях потрібно робити записи в зошит, адже текст лекції доступний в електронному вигляді?
    Мене так вчили батьки і вчителі, так і я вчу своїх дітей в школі - треба все писати. Людина найбільше сприймає і запам'ятовує інформацію та матеріал коли пише, працює моторика руки, а також зорова пам'ять.

    Я би додала питання: Як би у Вас була можливість зробити все, як би ви захистили(або навпаки) сучасну молодь від рекламної компанії в інтернеті?

    ВідповістиВидалити
  46. 1. Чи можна обійтись без комп'ютера в сучасному суспільстві?
    Я вважаю, що людина не може обійтись без комп'ютера в сучасному суспільстві,тому що настав час науково-технічного прогресу,а це значить,що люди стали цілком залежні від технічних пристроїв,що має свої "плюси" і "мінуси".
    2. Який чинник спричинив впровадження НІТ в освітню галузь?
    Причиною впровадження НІТ в освітню галузь є розвиток технологій,а також прагнення виховати всебічно розвинену особистість.
    3. Скільки часу в день людині потрібно проводити за комп'ютером?
    Я вважаю,що не більше,ніж 1,5 години,причому доцільно робити спеціальні вправи для очей,провітрювати приміщення.
    4. Який вплив комп'ютерних технологій на свідомість людини?
    Однозначно відповісти на це питання дуже тяжко,
    З одного боку людина поглинає в віртуальний світ і "відключається" від реальності,але з другого боку людина дізнається багато чого нового,розвивається,переймає досвід інших людей,вчиться цінувати свою і чужу працю.
    5. Чому на лекціях потрібно робити записи в зошит, адже текст лекції доступний в електронному вигляді?
    На мою думку,на лекціях потрібно робити записи в зошит,тому що це сприяє кращому запам'ятовуванню. Адже під час запису лекцій працює зорова пам'ять,яка є важливою складовою пам'яті.

    ВідповістиВидалити
  47. В даний час, значно збільшилася роль інформаційних технологій в житті людей. Сучасне суспільство включилося в загальноісторичний процес, званий інформатизацією. Цей процес включає в себе доступність будь-якого громадянина до джерел інформації, проникнення інформаційних технологій в наукові, виробничі, суспільні сфери, високий рівень інформаційного обслуговування. Процеси, що відбуваються в зв'язку з інформатизацією суспільства, сприяють не тільки прискоренню науково-технічного прогресу, інтелектуалізації всіх видів людської діяльності, а й створенню якісно нового інформаційного середовища соціуму, що забезпечує розвиток творчого потенціалу людини.
    1) звичайно, ні.
    2) На мою думку, інформація подана з використанням НІТ цікавіша, вона краще сприймається дітьми.
    3)2-3 години не більше.
    4) вплив комп'ютерних технологій на свідомість людини є досить серьйозним, адже за допомогою комп'ютерних технологій людина пізнає багато нового, полегшує собі життя.
    5) бо коли людина конспектує вона краще запам'ятовує інформацію.

    ВідповістиВидалити
  48. На початку XXI століття людство вступило в нову стадію свого розвитку - інформаційну еру, яка характеризується виникненням нових систем інформаційних технологій і, як наслідок, нових трансформацій освіти. Як відомо, освіта є самостійною системою і одночасно стратегічним ресурсом держави. Тому розвинені країни досить активно розробляють та впроваджують інформаційні технології в систему освіти.Комп’ютер забезпечує і всебічний (поточний, рубіжний, підсумковий) контроль навчального процесу. Контроль, як відомо, є невід’ємною частиною навчального процесу і виконує функцію зворотного зв’язку між учнем і викладачем. При використанні комп’ютера для контролю якості знань учнів досягається і велика об’єктивність оцінки. Крім того, комп’ютерний контроль дозволяє значно заощадити навчальний час, тому що здійснюється одночасна перевірка знань усіх учнів. Це дає можливість викладачу приділити більше уваги творчим аспектам роботи з учнями.вичайно, допомога комп`ютера та інтернету дуже цінна для людини, але і, проводячи час за комп`ютером, ми набуваємо собі хвороби: погіршення зору, викривлення хребта, геморой. Скільки часу можна проводити за комп`ютером, щоб уникнути цих захворювань ?.

    Для кожного віку існують свої тимчасові обмеження в користуванні комп`ютером.Дітям 5-7 років тривалість користування комп`ютером повинна складати близько півгодини на добу.
    Для дітей 7-12 років - тривалість користування не більше години в день.
    Підліткам 12-16 років - близько 2-х годин в день.Відносно дорослих можна сказати, що робота деяких пов`язана постійно з комп`ютером. І виходить, що дорослий проводить сидячи за комп`ютером більше 7 годин на день. Тому кожні 20 хвилин потрібно вставати, робити невелику розминку для спини і очей.

    ВідповістиВидалити